Strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.           X ZAMKNIJ

Katalog » PODRĘCZNIKI » PWE
Witamy w Internetowej Księgarni Turystycznej MAPY

Nasza księgarnia funkcjonuje jako księgarnia stacjonarna (od kwietnia 2018 r. w lokalu przy ul. Lipowej 37, Białystok. Wejście obok apteki schodkami w dół) - Istniejemy od 26 lat!
Na jej bazie istnieje księgarnia internetowa. Stale poszerzamy asortyment w księgarni internetowej, by mogli Państwo znaleźć interesujące produkty.


Aby złożyć zamówienie wystarczy aktywny e-mail, bez konieczności rejestracji.

Jeśli brakuje na stronie sklepu potrzebnej mapy lub przewodnika, bardzo możliwe, że jest dostępny w sklepie, na półce. Zawsze warto zapytać, np. pisząc na adres mapy@td.com.pl lub kontaktując się przez GG 2525794.

Serdecznie zapraszamy do zadawania pytań i zakupów!
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Towar dnia
79,00 zł
69,00 zł
Wybierz kategorię
Sonda
WAKACJE - gdzie w tym roku?
Polska
Europa
Świat
Wszystkich głosów: 960


Pokaż wyniki
Informacje o produkcie
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Przedsiębiorstwo turystyczne. Ujęcie statyczne i dynamiczne.
Dostępność: zwykle do 3 dni
Wydawnictwo: PWE
Autor
ISBN
9788320816976
Liczba stron
300
Oprawa
miękka
Format
15 x 21 cm
Rok wydania
2007
Język
polski
Przedsiębiorstwo turystyczne.
Ujęcie statyczne i dynamiczne.
Podręcznik
Red. G. Gołembski


Książka jest podzielona na dwie części. W części I (ujęcie statyczne) Autorzy przedstawiają ekonomikę przedsiębiorstwa turystycznego, tj. związki turystyki z ekonomią, rynek turystyczny, przedsiębiorstwo turystyczne, produkt turystyczny, kryteria specjalizacji przedsiębiorstw turystycznych, rodzaje firm turystycznych, otoczenie przedsiębiorstw turystycznych, uwarunkowania rozwoju tych przedsiębiorstw oraz ich organizację i finanse. W części II (ujęcie dynamiczne) omawiają problematykę zarządzania operacyjnego i strategicznego przedsiębiorstwem turystycznych, tj. kształtowanie jakości produktów turystycznych, planowanie zysku tych firm, cykl obsługi klienta w hotelach, podstawy zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem turystycznym oraz politykę inwestycyjną przedsiębiorstwa.




<Źródło: TD, PWE>
Cena
Ilość
41,90 zł
Galeria
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
GG
Zadaj pytanie on-line
Podgląd zamówienia

Aby sprawdzić status zamówienia wpisz jego unikalny numer
Waluta
Język
polskiEnglish
PŁATNOŚCI ONLINE
dotPAY
Najczęściej oglądane
Najczęściej kupowane
14786843
Księgarnia dla turystów i obieżyświatów!
Dziś jest: 2019-10-24 01:12
Data Ostatniej Aktualizacji: 19.10.2019
© MAPY Internetowa Księgarnia Turystyczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.